QUI SOM I QUÈ FEM...

Benvolguts companys, amics i simpatitzants, ens presentem com un equip de curses de muntanya , que va nèixer ara farà dos anys, amb tota la il.lusió i ganes de viure moltes i grans experiències fent activitat a la muntanya. Les nostres intencions són estar presents en la totalitat dels circuits de curses que es duen a terme des de la federació catalana i per tot Catalunya, a nivell nacional i internacional.



dijous, 27 d’octubre del 2016

L'Aleix es proclama 3er a la Coopa d'Espanya de KV al KV Sitja del LLop

El passat dissabte 22 d’octubre es disputava la última prova de la Copa d’Espanya de KV, amb el Parc Natural del Montseny com a escenari d’espectacle.
La Sitja del Llop és una cursa vertical de 6,6km’s i 1185m d+ que va des de el petit poble del Montseny fins el sostre del Parc natural, el Turó de l’Home amb 1712m.

L’Aleix ens explica:

6am toca el despertador, em vesteixo i juntament amb ma germana posem rumb cap al Montseny. Amb 2 hores de cotxe (on aprofito per esmorzar) ens plantem al punt de sortida.

A les 10, sota l’intensa pluja, es dona el tret de sortida. En el primer km avancem a gran ritme per una pista amb una pendent que et permet corre però que alhora va ficant a cadascú on toca. Seguidament la pista es transforma en sender i em fico a roda d’un de La Sportiva. Anem avançant gent pràcticament tota l’estona i les sensacions són molt bones!
Arribem al primer avituallament (km3,5) aprofito per deixar-hi la jaqueta, vaig xop igualment i si ens podem estalviar algo de pes millor jejeje; faig un glop d’aigua i sense perdre temps segueixo cap amunt.
Km4 atrapo al 2n cadet, Nicolas Molina de la Selección Andaluza, el campió del món de CxM júnior amb la Selecció Espanyola, tot un plaer poder corre a roda seva! (ja era guanyador matemàticament de la Copa d’Espanya i suposo que no volia apretar). Continuo amb ell fins el km6 aproximadament on l’avanço i vaig a per un grupet de 3 a escassos segons. El cor em va a mil però calia donar-ho tot! Ultima apretada, i aconseguint avançar a 2 dels 3 corredors que tenia per davant arribo a meta amb un temps de 57:20min. Arribant 2n cadet i 28è absolut.

Molt content del resultat ja que a més era el meu debut en modalitat KV. La sorpresa i alegria més gran va ser quan em comuniquen que amb els punts obtinguts amb la 2na posició aconseguia una 3era posició a la COPA D’ESPANYA DE KV!!!

Aprofitar per donar les gràcies a BorgesTrail per la seva confiança i  tota aquella gent que m’anima i m’ajuda a que millori com a esportista i persona, superant-me dia rere dia; i aquet cop en especial a la meva germana, per acompanya’m i perdre el seu dia de festa per mi!!!


BORGES TRAIL © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute