Xavi Prim, segon senglar.....
Aquest passat diumenge dia 30 d´octubre hi va haver curses arreu del territori i això vol dir que hi va haver corredors del Borges Trail-AAEET de Valls donant la talla per tot arreu.
En aquest sentit, una d´elles era la Cursa del Senglar a Sant Joan de Mediona en la que en Xavi Prim era la nostra representació. Una cursa de muntanya força ràpida de prop de catorze quilòmetres i 350 metres de desnivell. Les plujes generoses de dies anteriors varen deixar el terreny en unes condicións fabuloses per tot aquell a qui li agradi la muntanya de debò, ja m´enteneu, corriols, pistes, roques i tot en general ben enfangat.
A dos quarts de deu del matí es donava la sortida i ja dss d´aquest moment el ritme va ser molt fort sempre encapçalat pel guanyador de la passada edició Manuel Torres que s´enduia darrere seu un grupet de cinc corredors on es troba en Xavi.
A les primeres rampes en Manel apreta i s´endú um parell de corredors del UEC Anoia amb ell, mentre el Xavi es queda en un tercer grupet a pocs metres.
Els quilòmetres passen entre senderons i pistes que combinen pujades i baixades contínues i Manuel Torres marxa en solitari. El Xavi es troba molt còmode i comença adelantar corredors fins a trobarse en segona posició a mitja cursa.
A partir d´aquí només es va dedicar a regular el ritme per no defallir i controlar en tot moment els seus perseguidors ja que el cap de cursa era massa lluny.
Així doncs, ja no hi va haver mes canvis fins al final i Manuel Torres es proclamava campió per segon any consecutiu i el Xavi Prim entraria tres minuts més tard en segon lloc. El tercer graó del podi va ser per en Juanra Velásquez que entraba a meta mig minut més tard seguit molt d´aprop pel quart classificat en Victor Peña.
QUI SOM I QUÈ FEM...
Benvolguts companys, amics i simpatitzants, ens presentem com un equip de curses de muntanya , que va nèixer ara farà dos anys, amb tota la il.lusió i ganes de viure moltes i grans experiències fent activitat a la muntanya. Les nostres intencions són estar presents en la totalitat dels circuits de curses que es duen a terme des de la federació catalana i per tot Catalunya, a nivell nacional i internacional.
CATEGORIES DE NOTICIES
- Altres curses de muntanya (2)
- ASFALT (7)
- CAMPIONAT DE CATALUNYA (2)
- CAMPIONAT DE CATALUNYA PER EQUIPS (1)
- CAMPIONAT DE CURSES VERTICALS (1)
- CIRCUIT BAIX CAMP (12)
- CIRCUIT CATALÀ (8)
- CIRCUIT TERRES DE L'EBRE (9)
- Circuito Alpino (1)
- COPA CATALANA (10)
- COPA CATALANA DE MARXES DE RESISTÈNCIA (20)
- Copa d'Espanya (1)
- DUATLÓ (7)
- LLIGA CATALANA (6)
- Maratons de muntanya (1)
- mitja marató castelló (1)
- Muntanya (1)
- Obstacles (1)
- Orientació (1)
- Premis (1)
- Raquetes (1)
- RESUM 2011 (1)
- skyrunner world series (1)
- TRAILS (11)
- TRAILS INTERNACIONALS (2)
- TRIATLÓ (1)
- ULTRA TRAIL (8)
- XM Duatlon Series (2)
ARXIU DE NOTICIES
diumenge 6 de novembre de 2011
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
ELS CIRCUITS CATALANS
ALTRES PROPOSTES D'INTERÈS
BLOGS AMICS
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
CLASSIFICACIONS 2012Fa 5 setmanes
-
-
-
-
-
-
ESCALANT PER LES RASESFa 1 any
-
new blog!Fa 1 any
-
-
-
-

0 comentaris:
Publica un comentari