QUI SOM I QUÈ FEM...

Benvolguts companys, amics i simpatitzants, ens presentem com un equip de curses de muntanya , que va nèixer ara farà dos anys, amb tota la il.lusió i ganes de viure moltes i grans experiències fent activitat a la muntanya. Les nostres intencions són estar presents en la totalitat dels circuits de curses que es duen a terme des de la federació catalana i per tot Catalunya, a nivell nacional i internacional.



dimarts, 10 de maig del 2011

CURSA DEL PONT, DELTEBRE

Aquest diumenge es va celebrar la 1a cursa del pont a Deltebre, era una cursa de 10km, molt plana.
El dia abans de la cursa havia estat el dia de Berrús a la Pobla de Massaluca, un dia on tota la gent de la Pobla anem i m'incloc jo també,  de Romeria caminant fins a l'ermita de Berrús, es surt en processó a les 6h30 del mati i caldrà afrontar 13km d'anar i 13km de tornar, els de tornar no els podem fer tots degut a la forta pluja que caurà.
Això em va bé com a recuperació activa, però la pluja i mullar-me fan que el diumenge dubti si anar o no anar a a Deltebre ja que el mal de gola i de cap son constants, però ja havia fet la inscripció i feia bon dia, així que m'aixeco i a les 8:15 ja estic en marxa.
Només arribar a Deltebre ja em perdo per dintre del poble i he de preguntar com arribar al pont nou que uneix St. Jaume i Deltebre, anava bé de temps i arribo just una hora abans de començar, temps per anar en calma, recollir el dorsal, anar a fer un cafè, etc.
Una de les primeres cares conegudes és Xavi Royo, després calentant ja em trobo en mes cares conegudes.
La sortida estava prevista a les 11h i així que a falta de 15min ja veig un altre crack, Ferran De Torres i per darrera apareis Kiko Marti entre alguns altres, i penso deunido, avui disfrutarem corrent.
El meu ritme de competició no sabia quin seria, ja que en 5 mesos sols he fet 2 curses i em falta molt ritme, jo intentaré fer-ho el millor possible sense capficar-me massa amb el ritme, decideixo anar per sensacions.
Només sortir el ritme ja és molt alt, però em trobo bé, marxem un grupet de 4 o 5 corredors, cap al km 3 s'escapen els 3 primers i jo em vaig quedant i m'agafa Xavi Royo  amb qui comparteixo viatge un parell de km, amb un petit canvi em deixa i jo el vaig veient tota l'estona a uns 150m, no vull arriscar, no sé com estic ni com el meu cos reaccionarà, pot ser que em vagi bé o pot ser que em quedi clavat, llavors millor aguantar el ritme i quedar-me en les bones sensacions que estic tenint.
Al final un recorregut moly planer que consegueixo fer els 9k450m que em va marcar el GPS amb un temps de 34'20'' i acabant 5è de la general.
Llàstima d'aquest metres que em surt que faltaven, segons conversa mantinguda amb un dels organitzadors no son tants els metres que faltaven, segons ells uns 200 metres, faltarà veure com s'acaba.
Finalment content per la progressió que vaig tenint i el ràpid que vaig agafant el ritme, ja que no vaig notar cap molèstia ni al genoll que es el que em preocupava ni a cap part. Com deia aquell, a la propera mes i millor!
Diari de Tarragona, 10-5-2011

3 comentaris:

Ramon B. ha dit...

Veus com els resultats arriben. Per cert, jo també vull un top com el teu... et queda bé.

Biel ha dit...

grandíssim , grandíssim resultat Robert! quina canya! I tot ple de cracks, ho he llegit avui al Diari de Tarragona on surts a la classificació i a primera línia amb un peasso top que, com diu lo Ramon, me lo pido!!!
Je,je,je....tranqui, la comanda de roba va en marxa!!
Felicitats.

robert tarragó ha dit...

Hola, moltes gracies! poc a poc em vaig trobant be, encara no al 100%, espero poder disfrutar corrent aviat.
el top farem un sorteig!!jejeje
Gracies pels vostres anims!!!

BORGES TRAIL © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute