QUI SOM I QUÈ FEM...

Benvolguts companys, amics i simpatitzants, ens presentem com un equip de curses de muntanya , que va nèixer ara farà dos anys, amb tota la il.lusió i ganes de viure moltes i grans experiències fent activitat a la muntanya. Les nostres intencions són estar presents en la totalitat dels circuits de curses que es duen a terme des de la federació catalana i per tot Catalunya, a nivell nacional i internacional.



dimarts, 4 de maig del 2010

VII MARXA “MERIDIÀ VERD A PEU”

El passat dissabte 1 de maig Joan Iniesta del Borges Trail va participar a la VII Marxa “Meridià verd a peu” (Viladrau-Masnou) de 70 km i 4200 m de desnivell, inclosa dins de la Copa Catalana de Caminades de Resistència.

Vaig agafar el cotxe a la 1 de la matinada per anar fins al Masnou, on m’hi esperava una autocar que em portaria fins a Viladrau. A les 6 del matí donaven el tret de sortida.

Així doncs, a les 4 de la matinada sortim en direcció cap a Viladrau amb autocar, però el xofer era molt de la broma i vam arribar tard: a les 6:30. Tot i els nervis inicials va anar bé, ja que van retrassar la sortida i vam començar tots tard i ja no va caldre frontal.

Així doncs, les 500 persones que estàvem a la línia de sortida vam anar en direcció la primera pujada, a St. Segimon. Passats aquest punt va començar una forta tempesta elèctrica on van caure un parell de llamps que van fer tremolar el terra i tot. I nosaltres en direcció a l’ull de la tempesta... Vaig arribar a Coll Formic (km 11) ben mullat!! Però la muntanya ja ho té això, així que ben fresquet vaig planejar bastant fins a Vallforners on una baixada llarguíssima i pesada em deixava al km 29.

A partir d’aquí el terreny era més tranquil vaig passar per Cànoves, Cardedeu, La Roca del Vallès... Passat aquest últim punt, començava una forta pujada de 7 km fins arribar a At. Bartomeu (km 54).

Les sensacions eren molt bones ja que des del principi fins al km 54 vaig anar molt tranquil ja que ja es va notant la suma de quilòmetres de cada cap de setmana, però sabia de les possibilitats i molt animat forço la marxa planejant fins a St. Mateu. Era una ermita a dalt d’un turó i la vista a sota impresionava: el poble del Masnou i el mar. A partir d’aquí una molt forta baixada de 500 m de desnivell, vaig deixar enrere el grup de persones amb qui anava i vaig arribar al Masnou amb un fort ritme. Després, vaig creuar la via del tren i vaig arribar a primera línia de mar on encara em quedava l’últim quilòmetre. Allí ja vaig esprintar i encara vaig poder avançar a dues persones mé arribant amb un temps de 9 hores i 18 minuts, col•locant-me així en el 61è classificat.

Vaig arribar molt animat i molt bé físicament, i ara a pensar en la pròxima: la 23a Marxa Romànica de Resistència de Navàs (nocturna) de 80 km i 4600 m de desnivell.
BORGES TRAIL © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute