QUI SOM I QUÈ FEM...

Benvolguts companys, amics i simpatitzants, ens presentem com un equip de curses de muntanya , que va nèixer ara farà dos anys, amb tota la il.lusió i ganes de viure moltes i grans experiències fent activitat a la muntanya. Les nostres intencions són estar presents en la totalitat dels circuits de curses que es duen a terme des de la federació catalana i per tot Catalunya, a nivell nacional i internacional.



dimecres, 5 d’octubre del 2016

Victòria de Basora en la Mitja del Priorat, retorn de Marc Balanyà i 5a posició de Ronald Fargas en la distància marató

1-10-2016, FALSET.

Pel que fa la mitja en Mikel i en Marc, es plantaven a la línia de sortida, sent aquestes les seves curses:


Mikel Besora ens explica:

A les 9’30h del matí es donava el tret de sortida i amb una sortida ràpida vaig agafar el meu ritme disposat a baixar la marca que vaig fer fa 2 anys.
Amb un bon ritme, passo el km 5 per sota 19’ i corrent per pistes forestals, vinyes, alguna pujada que trencava el ritme i passant per Bellmunt del Priorat passo el km 10 vora 39’-40’.
A partir d’aquí anirem direcció Gratallops.
Arribo en 45’ (km 11).

Quan hem de fer el canvi (els de la mitja a l’esquerra i els de la marató a la dreta) un voluntari de l’organització em diu que vagi cap a la dreta i jo amb dubte li faig cas, cometent un error 
Tiro cap a la dreta i al cap de mig km, a punt de sortir del poble uns corredors als que atrapo de la marató em diuen que per allà no es fa la mitja…

Reculo cap enrere per anar a l’encreuament i tornar a agafar el camí bo sense fer trampes ni retalls, simplement desfent el camí equivocat fins agafar el camí bo.
Arribo en 50’, 5 minuts més tard i ja m’ha passat un corredor.

Al cap de 2km l’atrapo i vaig fus per haver fet aquests canvis de ritme, passo al corredor que anava davant meu i continuo la marxa.
Haig de tirar de cap per arribar a meta després de gairebé 22km i 750+/750- arribo a meta en primera posició general.

Marc Balañá ens explica:

El mes important per a mi era el poder penjar-me un dorsal després d’una llarga lesió, nomes podent entrenar amb la bici o a la piscina.
El resultat va ser satisfactori, tot i no estant en bon moment de forma, vaig poder disfrutar corrent ràpid i notant la pressió dels rivals i de la festa del running !!! Finalment molt content amb la 9º posicio.
Toca seguir !!

En Ronald Fargas, va ser el membre de l’equip que es plantava a línia de sortida a fer la prova reina LA MARATÓ, molt disputada i amb molt alt nivell, va aconseguir una meritòria 5ª posició !!!
La jornada va ser esplèndida, amb entrega de premis, paella i musica en directe per tothom, a la cooperativa de Falset.









BORGES TRAIL © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute