QUI SOM I QUÈ FEM...

Benvolguts companys, amics i simpatitzants, ens presentem com un equip de curses de muntanya , que va nèixer ara farà dos anys, amb tota la il.lusió i ganes de viure moltes i grans experiències fent activitat a la muntanya. Les nostres intencions són estar presents en la totalitat dels circuits de curses que es duen a terme des de la federació catalana i per tot Catalunya, a nivell nacional i internacional.



divendres, 20 de març del 2015

DEBUT, VICTÒRIA EN PROMESES I TOP-10 DE MIKEL BESORA A LA COPA ESPANYA

Segons les pròpies paraules de Mikel Besora:

Em vaig desplaçar a Miranda de Ebro (Castella i Lleó), on es disputava la primera prova de Copa Espanya, amb un recorregut de 34 km. i 3400 metres de desnivell acumulat.
A les 9h. del matí es donava el tret de sortida, una sortida conjunta entre els promeses i els absoluts ja que els promeses haurien de fer el mateix recorregut que els absoluts.
Només sortir, em coloco entre els 15 primers, darrere en Raúl García Castán, un corredor veterà internacional amb molta experiència en el món de les curses de muntanya.
Pasen els km. i vaig darrere en Raúl, el 11º absolut i 1º en promeses. a 5 minuts del líder absolut.
Només a un minut de distància, tenim un grup de 4 atletes la cual cosa el podi absolut es trobava a només 3 minuts.
A partir del km.15 ja ens treuen 7 minuts el líder absolut.
Cap al km. 20 gairebé la meitat de la cursa, tinc una pájara encara i així lluitant de valent estic darrere en Raúl encara. Ens passen tres atletes que van de menys a mes. Vaig el 14º absolut i 1º promesa.
En el km. 25 em recupero després d'hidratar-me be i continuo la cursa.
Aquí en aquest punt, enmig d'una baixada en pista forestal adelanto en Raúl i em poso a tirar i vaig veient que el puc deixar endarrere i durant la cursa aixi anem, en Raúl em fa canvis de ritme i jo només intento seguir-lo i desgastar lo mínim en canvis de ritme.
Cap al km. 29 amb poques energies em prenc un gel de cafeína megaplus i dono tot el que tinc, queden quasi 6km. i gairebé es pla i baixant progresivament cap a Miranda.
En el km.32 punt crucial, adelanto a 3 corredors i en Raúl també l'adelant arriscant-me.
Seguidament dels 4 corredors que adelanto entre ells en Raúl, aquest últim em segueix a tres metres i tiro els últims 3 km. davant seu, donant tot el que tinc dins d'energia.
Últim km. i meta: entrem al poble, en asfalt i un ritme de 3'20'' continuo a tres metres de Raúl i a falta de 200m. ja veig que el puc guanyar. Finalment, entro en el top-10 de la general i campió en promeses.




SUB-CATEGORIA PROMESA 

1  BESORA,Mikel                    BORGES TRAIL                                   3:01:23
2  SERRANO,Victor                SELECCION VALENCIANA               3:02:09
3  RAMIS,Damian                    SELECCION BALEAR                         3:03:26

CATEGORÍA GENERAL

1  GARCIA,Daniel          SEL. ANDALUZA                        2:50:38
2  CALVO,Luis               SELECCION GALEGA                2:52:39
3  ROLDAN,Toni            SELECCION BALEAR                2:52:45

10  BESORA,Mikel         BORGES TRAIL                          3:01:23






BORGES TRAIL © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute