QUI SOM I QUÈ FEM...

Benvolguts companys, amics i simpatitzants, ens presentem com un equip de curses de muntanya , que va nèixer ara farà dos anys, amb tota la il.lusió i ganes de viure moltes i grans experiències fent activitat a la muntanya. Les nostres intencions són estar presents en la totalitat dels circuits de curses que es duen a terme des de la federació catalana i per tot Catalunya, a nivell nacional i internacional.



dissabte, 10 d’agost del 2013

10k POBLA DE MASSALUCA

El passat dissabte dia 3 d'agost tocava el torn de la 6ena proba del running series, aquest cop la localitat protagonista seria La Pobla de Massaluca i allí dos dels nostres corredors hi pendrien part, la Pilar Rus i el Robert Tarragó, serien els encarregats de donar-ho tot.


La Pilar ens relata:
Dissabte 3 d’Agost amb un dia calorós i nuvolat a les 18h preparada pels 10km de la Pobla de Massaluca e iniciant novament els entrenaments de qualitat desprès de la parada obligada per motius de feina, necessitava motivació i allí, a punt, a la línea de sortida. Vint minuts abans el Robert i amb dos nois més varem fer el reconeixement del circuit ja que aquest any estrenaven circuit nou, mes urbà, un circuit de 4 voltes 2,5 m passant pels carrers del poble amb petites pujades i baixades i amb 2 girs de 180 graus, aquest circuits son els que mes m’agraden per que la gent del poble són protagonistes d’aquest esdeveniment on poden gaudir de la cursa i animar contínuament, tot és molt mes divertit també per nosaltres els corredors .
Finalment 19.15h arriba l’ hora del tret sortida més de 100, controlo i visualitzo la situació de la carrera tinc dues noies davant que han sortit molt rapit però al primer km les avanço, em fico primera, afronto la primera volta amb sensacions estranyes em costa moltísim agafar un ritme bo, la segona volta tinc molta calor que no em deixa avançar, al pas de avituallament agafo aigua m’ el llanço al cap i a la cara, això m he activa i començo un ritme alt a meny de 4,  en un dels girs del 180 graus busco a la segona noia, no la puc veure la tinc lluny a mes de 1 minut i mig, em dona la seguretat per continuar l’última volta mes relaxada i arribar a meta sense cap pressió 

El Robert ens relata:
Son les 18h30 quan em dirigeixo a canviar-me i fer unes voltes pel circuit per tal de fer un calentament suau amb l'Oscar. Allí i mentres escalfem ens anem trobant gent, el Ferran Rosich, que està fent un running series fantàstic, la Pilar Rus, companya del Borges Trail que ve desde Cambrils per disputar aquesta prova, la qual s'afeix amb nosaltres per fer l'escalfament. Farem una volteta de reconeixement, en total 2,5km, on ja es pot veure que no será una cursa rápida, hi ha trams on el vent pica fort, trams on hi ha alguna pujada. Les meves sensacions no són ni bones ni dolentes, em sento una mica cansat, potser per haver estat marcant circuit al matí, potser els nervis, no ho sé, nomès sé que donaré lo màxim.

Ens situem ja a la línea de sortida, allí moltes cares conegudes i moltes noves, el qual veurem que passa.
La sortida és rápida però controlada, em situo cap de cursa, decideixo intentar marcar el ritme i ja ràpidament formem un grup amb 4 corredors, entre ells Òscar, Ferran Rosich, i un altre corredor del Berguedà.
Passem la primera volta i segueixo cap de cursa, la resta al darrera, estic pensant en situar-me jo al darrera, però decideixo seguir tirant, em trobo bé i seguiré així. L`Òscar es situa al meu costat i seguim a bon ritme, sé que l'Òscar està ràpid. La resta no en tinc ni idea, és per això que intento fer un petit canvi per veure qui segueix, amb això ja em faig una idea aproximada que pot pasar a les úiltimes voltes.
A mitja segona volta ens enganxa un cinquè corredor, el Xavier Ortín, el qual se'l veu força bé, i segueix amb nosaltres pegat, el grup és molt compacte i ens anem distanciant del grup perseguidor.
 Arriba la última volta, no vull arribar als últims 500m tots cinc, pot ser d'infart, tenint en compte que els últims 500 són amb pujada. Ara sí, és l'hora d'aguantar uns 500m quan passem per la Torre de l'Aigua, i sobre la Replaceta intentar el canvi a veure que passa, l'Òscar em sorprén i canvia a la Torre, el veig molt còmode i ràpid, decideixo intentar anar jo també, ràpidament ens distanciem del grup, no vull arriscar-me a agafar a l'Òscar, intento que no em tregui metres, tot el contrari li estic restant però amb cautela, falten 2km i el ritme és fort.

Arribem al camp de futbol, l'Òscar no afluixa, jo tampoc, ja els hi treiem més distancia als perseguidors, el grup s'ha estirat, ara no puc defallir, ho he de donar tot, sembla que li retallo distancia a l'Òscar, però no el suficient, decideixo aguantar el ritme alt per poder asegurar el segon lloc, anem doblant corredors.
L'ambient a la Plaça replaceta amb música és brutal, em dona molts ànims per afrontar l'últim km, els carrers plens de gent animant-me em donen calor en tot moment i no em fan defallir poden acabar amb un segon lloc a només 3 segons del primer, l'Òscar Gómez i a uns 10'' del tercer, Ferran Rosich.
BORGES TRAIL © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute