QUI SOM I QUÈ FEM...

Benvolguts companys, amics i simpatitzants, ens presentem com un equip de curses de muntanya , que va nèixer ara farà dos anys, amb tota la il.lusió i ganes de viure moltes i grans experiències fent activitat a la muntanya. Les nostres intencions són estar presents en la totalitat dels circuits de curses que es duen a terme des de la federació catalana i per tot Catalunya, a nivell nacional i internacional.

dimecres, 31 de març del 2010

ÈXIT EN LA VII MARXA LA SELVA DEL CAMP-MUNTANYES DE PRADES

Dissabte 27 de març, es va celebrar la segona marxa del campionat de la Copa Catalana de Caminades de Resistència, la VII Marxa La Selva del Camp-Muntanyes de Prades amb un total de 68 km i 5000 m de desnivell.

Sis-cents participants estaven a punt a les 7 del matí, i el BORGES TRAIL hi comptava amb la participació de Joan Iniesta.

Es va sortir en direcció a l’Albiol, on la pujada era pronunciable, i on començava a posicionar-se la gent. Allí hi havia el primer control. Després baixada de cota per remuntar fins a Mont-ral on hi havia el segon control.

Després baixada fins a Farena (tercer control) on s’agafava un senderó que arribava a la carretera de La Bartra on després es desviava per un sender molt dret fins al Refugi d’Els Cogullons (29 km i 4rt control).

D’aquí, el circuit es dirigia al Clot del Llop, Les Tres Creus, Tossal de la Baltasana per arribar a Prades (42 km i 5è control). Molta gent va abandonar en aquest punt. Després de recuperar forces, es va dirigir fins a Capafonts (6è control). I aquí començava la part més dura, la pujada al Pont de Goi, molt dreta i amb molt de fang que la convertia en una pujada molt tècnica. Un cop arribat a la part més alta, es va dirigir al Coll de la Mussara (7è control) i ja arribant una altra vegada a l’Albiol on hi havia el vuitè i últim control. Ja es portaven 58 km. A partir d’aquí tot baixada fins arribar a la localitat de La Selva del Camp (68 km).

Joan Iniesta va acabar-la en 10 hores i 45 minuts, col•locant-se el 122è en la classificació general. 12 punts més per la dura Copa Catalana de Caminades de Resistència.

La pròxima, el proper 11 d’abril: Molins de Rei-Vilafranca del Penedès (45 km i 1800m de desnivell)
BORGES TRAIL © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute